Pages

Makanan tambahan harian





Asalamualaikum , Ramai sangat tanya tentang Makanan Tambahan harian untuk mereka . TAHNIAH , anda adalah seorang yang sangat sayangkan badan anda dan anda sangat beruntung kerana bertindak terlebih awal sebelum mempunyai sebarang penyakit .

Sebelum saya terangkan tentang supplement shaklee , saya akan terangkan kenapa kita perlu mengambil supplement .

Awak semua , supplement bukan ubat yang perlu diambil ketika sakit atau masalah yang kronik sahaja . Supplement ialah makanan tambahan yang akan topup nutrisi anda yang berkurangan dari hari ke hari , Malah supplement juga akan memberi kan tenaga yang secukupnya agar aktiviti harian anda tidak terbantut .

Senang kata gini lah ye , Setiap hari makanan yang kita makan sudah pasti berlemak dan kurang nutrisi untuk badan . Betul ke betul ? Contoh makanan yang dalam tin , makanan yang diproses , makanan segera , makanan yang mempunyai GMO , dan macam macam jenis makanan lagi .

Fakta : 73% Penduduk Malaysia tidak mengambil buah-buahan dan sayur-sayuran seperti yang disarankan

Amboi degil sungguh yee kamu semua nih , haa kalau takmau ambil buah-buahan dan sayur-sayuran . Hampa ada bersenam tak? Paling tidak pun 3x seminggu .

Fakta : 60% Rakyat Malaysia tidak aktif secara fizikal .

Haaa jangan kata hampa bersenam ehh , dah confirm hampa termasuk dalam 60% yang tidak aktif secara fizikal .

Tak marah aihh , so saya nak sarankan pada korang . Cara mudah untuk lengkapkan nutrisi dalam badan supaya tadelah lemau , tak bersemangat , selalus stress , mudah gemok , dan minda kurang cergas .

DAILY ESSENTIAL SET SHAKLEE

  • ESP  : 
Makanan lazat yang kaya dengan kalsium and protein.
Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
Nota: Jumlah protein soya yang disyorkan untuk memberikan kesan penurunan terhadap kolesterol darah adalah 25g sehari.

  • VITA-LEA
 
Memberikan 28 vitamin penting dan mineral utama untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan optimum.


  • OMEGA GUARD
Membekalkan spektrum luas tujuh asid lemak penting omega-3 bergred farmaseutikal dan dilengkapi dengan proses penyulingan proprietari molekul tiga peringkat.

  • VITA-C
Vitamin C semula jadi untuk kesihatan gigi, gusi, tulang, kolagen dan hampir kesemua elemen yang membentuk tubuh badan kita.


Jelas kan yang anda tersangat lah perlu makanan tambahan untuk harian . Bukan tunggu sakit baru nak ambil . Untuk pertanyaan lanjut , Sila hubungi :


You May Also Like

0 comments