Pages

Perbezaan Shaklee Dengan Supplemen Lain

'SHAKLEE MAHAL SANGAT , SUPPLEMENT LAIN TAK LAH MAHAL MACAM SHAKLEE '
Anda yakin dengan supplement di pasaran ? Anda dah research tentang supplement di pasaran ? Anda dah check bahan yang digunakan ? Supplement di pasaran dapat bagi kesan yang berpanjangan ?

BIAR SAYA TERANGKAN

Saya tak kata supplement di luar sana tidak bagus , ada yang bagus . Tapi anda sebagai pengguna berhak mendapat supplement yang terbaik , nasihat saya sebelum beli dan ingin makan secara konsisten better research dulu kandungan , testimoni dan pastikan beli dengan consultant yang bertanggungjawab untuk guide cara pemakanan anda , bukan selepas anda beli , dia hilang macam biskut . Anda yang rugi nanti .

Mesti anda tertanya siapa saya , tiba tiba ceramah tentang supplement . HAHA

Saya ialah health and beauty consultant dari shaklee . 

Shaklee tu apa pulak ?

Shaklee ialah supplement yang berasakan semulajadi . Shaklee ditubuhkan pada tahun 1956 . 

'jadi awak nak kami beli shaklee' tak tak ?

Saya tidak pernah paksa customer saya beli shaklee tapi customer saya yang paksa saya untuk jual shaklee dekat dia , terangkan supplement mana yang sesuai untuk dia . Nampakkan? Shaklee tak pernah paksa masyarakat malaysia untuk makan supplement dari shaklee tapi rakyat malaysia dah tahu yang supplement shaklee adalah yang terbaik dari yang terbaik .

kenapa shaklee terbaik ?

Misi kami di shaklee ialah memberikan kehidupan yang lebih sihat untuk semua orang dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa sahaja . Kami melakukannya dengan membuat produk semula jadi yang begitu luar biasa . Setiap produk yang masuk ke dalam setiap botol shaklee direka untuk meningkatkan kesihatan , berfungsi tanpa kompromi , dan mesra alam . itulah jawapan yang pendek dari kami .

Nak tahu lebih detail ?
  • Shaklee sebagai syarikat pemakanan semula jadi nombor satu di Amerika Syarikat
  • Menjadi syarikat pertama yang diperakui climate neutral
  • Menjana 54 pingat emas di sukan olimpik dengan produk kami
  • shaklee melabur lebih daripada US$ 250 juta dalam ujian klinikal , penyelidikan dan pembanggunan
  • Bergabung tenaga dengan pengembara Jacques Cousteau , Nobel Laureate Dr Wangari Maathai Nobel keamanan 2004 , dan penyokong bumi lain
  • Memenangi anugerah untuk amalan perniagaan yang mampan dan reka bentuk dalaman yang mesra alam untuk ibu pejabat sedunia kami
  • Mengitar semula 1000000 paun kadbod daripada syarikat-syarikat lain
shaklee juga mempelopori model perniagaan uang memberi pilihan kepada ramai untuk bekerja dari rumah , menghabiskan lebih banyak masa melakukan perkara-perkara yang penting kepada mereka , dan memperolehi pendapatan yang sihat dengan membantu orang lain . Bayangkan sebuah perniagaan di mana anda boleh mendapat ganjaran kewangan , perjalanan mewah di lokasi-lokasi eksotik dan pengiktirafan untuk membantu orang , dalam masa yang sama membantu sesuatu perbezaan dari planet ini .

shaklee terbutik selamat ke ?

Semestinya semula jadi selamat dan terbukti berkesan . Misi kami di shaklee iaah membeikan kehidupan yang lebih sihat untuk semua orang dan kehidupanyang lebih baik untuk sesiapa sahaja . shaklee melakukannya dengan membuat produk semula jadi yang luar biasa , anda hanya perlu memberitahu rakan-rakan anda .

Apabila anda memilih shaklee , anda akan tahu tiga perkara yang benar
  1. sentiasa selamat
  2. sentiasa berfungsi
  3. sentiasa mesra alam
shaklee-beauty

You May Also Like

0 comments