Pages

Produk Sharing : Vivix Shaklee

kebaikan-vivix 


VIVIX SHAKLEE

siapa tak tahu produk shaklee yang best seller and paling terbaik iaitu vivix . kenapa terbaik? vivix merupakan supplement anti penuaan . Ia  dicipta selepas bertahun-tahun peneylidikan oleh shaklee . Vivix juga adalah supplement pertama didunia yang boleh menembusi DNA manusia .


NAK TAHU LEBIH DETAIL?

Vivix mengandungi adunan fitonutrien proprietari , yang memandaatkan kuasa anggur muscadine yang jarang ditemui dan resveratrol , menghasilkan ramuan yang 10x lebih efektif dari hanya resveratrol sahaja yang melambatkan mekanisma utama penuaan selular .
Vivix dapat :
  • Melindungi dan membaiki sellular DNA
  • Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
  • Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria
  • Melambatkan pembentukan protin AGE
Malah vivix juga dapat membantu memelihara :
  •  Kesihatan jantung , kesihatan otak , kesihatan sistem imun , kesihatan sendi , perlindungan antioksidan , peningkatan tenaga pada tahap sellular , kesihatan dan kesejahteraan .
  •  
TIDAK PERCAYA VIVIX BAGUS ? KENAPA SAYA TETAP MENGATAKAN VIVIX BAGUS?
  • Setiap hari , setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA . Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik , menghasilkan satu "typo" (kesilapan yang asal) yang akan mengganggu fungi sel dan panjang umur .Ramuan vivix dapat melindungi dan memperbaiki sellular DNA
  • Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular . Didalam satu penemuan utama ,ujian klinikal terbaru , menujukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular .
  • Mitochondria (penjana tenaga) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan . Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun . Ramuan vivix menggalakkan (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel .
  • Penimbunan berlebihan protin AGE boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur . Ramuan vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol untuk melambatkan pembentukkan protin AG

BAGAIMANA VIVIX BOLEH MEMBERIKAN KESAN YANG AMAT BAIK DAN MENYELURUH?

- vivix melindungi dan membaik pulihkan sel DNA kita disamping penimbunan protin AGE dalam badan .

TESTIMONI PENGGUNA VIVIX :

testimoni-vivix-7 


testimoni-vivix9 


INI ADALAH RAMUAN DI DALAM VIVIX :


ramuan_dan_khasiat_vivix_shaklee 



shaklee-beauty

You May Also Like

0 comments