Pages

Produk Sharing : Vita-Lea Iron Formula



Vita-Lea Iron Formula . Korang pernah dengar? Apa itu Vita-Lea Iron Formula? Selalu dengar makcik-makcik sebelah rumah makan Vita-Lea Shaklee , tapi tak tahu apa sebenarnya bende tu? Memandangkan korang semua tengah blur and tak tahu apa dia , bia saya yang terangkan .

VITA_LEA IRON FORMULA SHAKLEE ialah makanan tambahan untuk melengkapkan nutrisi dalam badan kita . Semakin kita berusia ataupun semakin umur kita bertambah , nutrisi dalam badan kita semakin berkurang . Jadi kita sangat memerlukan makanan tambahan atau dikenali sebagai supplemen yang dapat membantu badan kita .

Mesti korang semua nak bagitahu saya yang sayur jugak makanan tambahan , malah dari duu lagi dibesarkan dengan makan sayur . Benar tapi korang bukan selalu makan sayur kan? Masak ayam dan sayur tapi ayam berketul-ketul , sayur seciput je . Mana cukup untuk support badan kita untuk jadi kuat dan bertenaga .

Macam saya sendiri , saya akan mengamalkan Vita-Lea Iron Formula ketika bulan puasa supaya dapat menambahkan tenaga dalam badan kita . Takkan makcik pakcik abang kakak nak tunjuk letih dekat semua orang masa bulan puasa ? Takkan makcik pakcik abang akak sanggup tinggalkan ibadat puasa kerana badan terlalu penat dan tidak bersemangat?

Jadi dekat sini saya nak sarankan untuk ambil Vita-Lea Iron Formula untuk makcik pakcik abang akak bertambah lagi kuat dan bersemangat . Saya akan bagitahu lebih detail tentang kelebihan supplemen ini .

MANFAAT UTAMA :

  • Penambahan tenaga segera
  • Pelengkap nutrisi
  • Keupayaan sistem produktif
  • Membantu metabolisma
  • Melambatkan proses penuaan
  • Elemen penting pada sel tubuh
  • Melindungi Organ iaitu Buah pinggang , jantung dan hati
Sekarang makcik pakcik abang akak dah faham tentang makanan tambahan dalam badan kita? Saya selalu mendoakan kesejahteraan kamu semua .

Untuk pertanyaan lanjut , sila hubungi :


 

You May Also Like

0 comments